ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΑΛΛΑΓΩΝ
Εφόσον παραλάβετε τα προϊόντα και για οποιονδήποτε λόγο δεν σας κάνουν, μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους και να κάνετε αλλαγή σε άλλο προιόν ή να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων.
Είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν, πριν κάνετε οποιαδήποτε άλλη κίνηση, έτσι ώστε να μας ενημερώσετε τι πρόκειται να επιστρέψετε και γιατί. Επίσης το τμήμα παραγγελιών, θα δεσμεύσει άμεσα το προϊόν της αλλαγής σας ώστε να μην εξαντληθεί μέχρι να παραλάβουμε την επιστροφή σας.
Τόσο οι αλλαγές όσο και οι επιστροφές χρημάτων γίνονται αφού πρώτα παραλάβουμε την επιστροφή σας στην έδρα μας και εφόσον τα προϊόντα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις .
Τα προϊόντα αλλαγών πρέπει να είναι στην κατάσταση στην οποία παραλήφθηκαν ,χωρίς να έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια/ετικέτες. Τα υποδήματα να μην έχουν φορεθεί σε εξωτερικό χώρο, σε διαφορετική περίπτωση η αλλαγή δεν πραγματοποιείται.
Η αρχική συσκευασία των προϊόντων πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση καταστροφής της συσκευασίας η αλλαγή δεν πραγματοποιείται.
Τα έξοδα αλλαγής είναι 6€ και περιλαμβάνουν την επιστροφή σας και την νέα αποστολή της αλλαγής από εμάς. Πληρώνονται όταν παραλαμβάνετε την αλλαγή σας, με αντικαταβολή μαζί με όποια διαφορά μπορεί να προκύψει από τα νέα προϊόντα της αλλαγής..
Για αλλαγές σε ογκώδη αντικείμενα (snowboard, kitesurf boards,sup) το κόστος αλλαγής είναι 10€.
Δεν δικαιούσθε άσκηση υπαναχώρησης σε προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων ,όπως πχ: snowboard με δέστρες , τα οποία εφαρμόστηκαν , (τρυπήθηκαν και βιδώθηκαν) οι δέστρες τους στο μέγεθος της μπότας που υποδείχθηκε από τον πελάτη και θεωρούνται εξατομικευμένα και για το λόγο αυτό δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά σε άλλη περίπτωση. Προϊόντα σφραγισμένα ηλεκτρονικά, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης σε αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί με Τιμολόγιο, για λογαριασμό επιχείρησής διότι δεν είστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.
Για καθαρά λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές σε θερμοεσώρουχα, κάλτσες ,μαγιό και γενικώς προϊόντων που μπορούν να επηρεάσουν την υγιεινή του ανθρώπου
Επιστροφές χρημάτων
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που πληρώσατε την αρχική σας παραγγελία. Αν ήταν με αντικαταβολή ή με κατάθεση, τότε η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσω τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε με email . Αν η αρχική πληρωμή είχε γίνει με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα, τα χρήματα θα επιστραφούν εκεί αντίστοιχα.
Από την στιγμή που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας , σε 6-7 εργάσιμες μέρες γίνεται η επιστροφή των χρημάτων. Αν διαπιστωθεί ότι κάποιο προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα, ο πελάτης ενημερώνεται ότι η επιστροφή δεν είναι εφικτή και σε αυτή την περίπτωση γίνεται επιστροφή των ειδών στον πελάτη με επιβάρυνση μεταφορικών εξόδων. Μετά την επιστροφή χρημάτων ενημερώνεστε για αυτό με email, τηλεφωνικά ή με SMS.
Επίσης δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων σε προιόντα τα οποία βρίσκονται σε προσφορά ή έκπτωση, παρά μόνο αλλαγή με κάποιο άλλο προίόν.
Κόστος Επιστροφής
Αν επιστρέψετε παραγγελία που αρχικά είχε δωρεάν μεταφορικά, θα σας επιστραφεί η αξία των προϊόντων έχοντας αφαιρέσει τα μεταφορικα και την αντικαταβολη.
Διαδικασία Επιστροφών
Αφού έχετε επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας για να δηλώσετε την αλλαγή σας, μπορείτε να προχωρήσετε με την διαδικασία επιστροφής.
Συσκευάστε προσεκτικά, όπως ήταν όταν τα παραλάβατε. Η αποστολή γίνονται ΜΟΝΟ με την ACS COURIER . Μπορείτε να παραδώσετε το δέμα στο πλησιέστερο κατάστημα τους, είτε να κανονίσετε παραλαβή από το χώρο σας, καλώντας την κούριερ.
Η αποστολή γίνεται με δική μας χρέωση (χρέωση παραλήπτη) στην διεύθυνση:
EXTREMESPOT
ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ
ΠΟΝΤΟΥ 3-ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
17342
Σε περίπτωση επιστροφής με οποιαδήποτε άλλη κούριερ, τα έξοδα επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
Αλλαγές πραγματοποιούνται εντός 14 ημερών, μετά την πάροδο αυτής της χρονικής περιόδου χάνεται το δικαίωμα αλλαγής.
Σε περίπτωση λάθους της εταιρίας μας ή ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης δεν χρεώνεται με έξοδα αλλαγής.